Inicjatywa biznesowa ‘Wspólna płaszczyzna’ (Common Ground)
„Sześć największych domów mediowych na świecie podjęły się czegoś, co wydawało się mało prawdopodobne: zgodziły się odłożyć na bok to, co ich dzieli i wesprzeć wspólną, unikalną i pasjonującą inicjatywę wspierającą Agendę na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju i Cele Zrównoważonego Rozwoju.” – Ban Ki-moon, Sekretarz Generalny ONZ
Do inicjatywy ‘Wspólna płaszczyzna’ przystąpiły: Dentsu, Havas, IPG, Omnicom, Publicis Groupe oraz WPP. We wspólnym komunikacie, szefowie domów mediowych oświadczyli: „Inicjatywa ‘Common Ground’ podkreśla, że kwestie globalne podejmowane przez ONZ stoją ponad komercyjną rywalizacją. Podejmując partnerską współpracę na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju, chcemy pokazać, że nawet zagorzali konkurenci mogą odłożyć na bok różnice po to, by służyć większej, wspólnej sprawie. Mamy nadzieję, że inni zajmujący się tym samym lub innym biznesem, uczynią to samo.”
Znane ze swojej kreatywności i energii, biznes mediowy rozpocznie swój ‘Common Ground’ program globalną kampanią reklamową, podczas której będą zbierane dotacje i wydane publikacje dla liderów. Zostanie założony fundusz rozwojowy na konkursy przeprowadzane w ramach programu – tegoroczny konkurs (Young Lions Contest) poświęcony jest Celom Zrównoważonego Rozwoju.
2016-06-27